![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
och tog en 2 km prommenad till Stadshusbron och tog Prins Carl Philip på 18 turen mot Drottningholm med tillägg vid: Fridhem(Mälarhöjden) där 1 passagerare gick av, Kungshättan där 1 passagerare gick av och Skärholmsbryggan(Min slutdestination) där undertecknad gick av. Hade igår fördäcket för mig själv och idag tillsammans med 2 passagerare, på vägen passerades: Söder Mälarstrand, Västerbron, Essingebron, Liljeholmen, Hägersten, Mälarhöjden, Bredäng och Sätra, idag tog jag dessa bilder som alla har anknytning till Prins Carl Philip och hennes turer på sätt och vis:
Mälar Victoria vid Stadshuskajen ![]() Eskil vid Stadshuskajen ![]() Prins Carl Philip vid Stadshuskajen ![]() Drottningholm vid Stadshuskajen ![]() Mariefred vid Stadshuskajen ![]() Ekensbergs brygga ![]() Mälarhöjdens enda få höghus, resten är villor och Bredängs vattentorn ![]() Smarrigt ställe alltså, Fridhemsbryggan, Mälarhöjden, bortre delen ![]() Sätra vattentorn ![]() Prins Carl Philip vänder runt utanför Skärholmsbryggan ![]() Mvh Johnny Nilsson |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Bilderna från mälarhöjden känner man igen,där har man jue badat varje dag på sommrarna som yngre.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Tack ska du ha. Mvh Johnny Nilsson
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tidigare ssg
|
![]()
fin fina bilder
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Ja, det är klart, korkat av mig, jag känner ju så väl till att det inte finns nåt vattentorn i bredäng. Mvh Johnny Nilsson
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |