![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Jag tycker att det är jätte snyggt!
![]()
![]() |
#17 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Jomen skicka på... Byggnader kan man ofta göra med hjälp av foton, därav räkna tegelstenar. Kanske kan bli två liknande stall...
Mejlen bör stå i profilen här, 50mb låda typ, men försök undvika skicka stora zip/rar filer, tar evigheter viruskolla dessa
![]() |
#18 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
![]() Dock är dagarna bannat korta just nu, så det blev i sista minuten... Ljusmässigt lär dom nog lämna en del övrigt att önska med lågt ståënde sol, men du har ett 30-tal bilder runt om stallet att kvittera ut. Så som den ser ut idag så bör det väl ge en bra uppfattning om hur det är byggt iallafall. Precis idag, faktiskt. ![]() Senast redigerad av Mazz den 2006-01-13 klockan 13:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem
|
![]()
Perfekt ju
![]()
![]() |
#20 |
Medlem
Reg.datum: May 2003
|
![]()
Väldigt snyggt lokstall du gör TuffTuff
![]()
![]() |
#21 |
Medlem
|
![]()
som på bilderna, men det var alltså runt ett år sedan sist
är lite upptagen med å bygga för fullt på ett ånglok, men jag har iaf fått en hel drös foton på det stallet så nu kan jag slutföra det iaf!!