![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Som du ser där uppe, så finns det i filarkivet som är stängt pga serverproblem (Det var det väl?). Så antagligen går det nog inte att få tag i filen.
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Såg att denna ommålning (ace-filerna) ska vara till den första X2000 modellen. Finns det ingen grålle till kinesernas modell?
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
|
![]()
Gör ett försök att måla en grålle. Det är kinesernas modell med öppningsbara dörrar och tåget som följer med KMJ (Hawks ommålning). Om den släpps eller inte beror på vad Hawk säger och om jag får tag i loggorna! Någon som har loggorna?
![]() |
#4 |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Hej Pierre!
Jag har skickat en logo till din hotmailadress. Vet inte ifall det är den du söker men det var något jag hittade på nätet för att tag sedan. mvh .... Mats
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
|
![]()
Tackar Mats!
Ska den kromade loggan vara på loket (fram och under sidofönstren) bara? Enligt dom bilder jag sett, så verkar det vara en vit logga på resten (manövervagnen och vagnarna)... Stämmer det? Sen undrar jag över bistron!? Har bara hittat en bild på den och den hjälpte inte mycket... Nån som har bilder på den?
![]() |
#6 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
|
![]()
Har kommit längre på Grålle (tack för bra bilder, Olaf!)...