![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Medlem
|
![]()
Hmmm...Familjen har en VW Passat 1.8T
Vad jag har för bil? Ingen, men en buss duger väl...? ![]()
![]() |
#17 |
Medlem
|
![]()
För tillfället kör jag runt med familjens Mitsubishi Galant V6 2,5 160 hästar. På jakt efter en egen liten bil för tillfället.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]() Citat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem
|
![]()
Haha självklart
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Tidigare ssg
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Tidigare ssg
|
![]() Citat:
![]() Tvätta den nyss med produkter som totalt kostade 140:-, sved en del i plånboken men oljerester o annat sk*t försvann iallafall och ren blev den ![]() Hitta en bild på den... Senast redigerad av Eric B den 2006-07-25 klockan 19:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#25 | |
Tidigare ssg
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Gamla Bettan gick i graven för någon månad sedan (Volvo 245. 90. efter 45 000 mil). Hade säkert klarat 45 000 till, men den behövde en rejäl upprustning med bromsar, bakvagn m.m. Så det skulle inte ha varit värt att lägga ner mer pengar på henne.
Blev istället en liten småbil, då gumman åker runt i en Citroen C5. 03. Hyundai Accent. 00. 5 000 mil till bra pris. Tillsammans har vi en Buick Le Sabre Cab. 68. Som just nu bara står och samlar damm i garaget. EDIT: C5:an har precis fått lite stryk av några vandaler under natten.
Bengan Senast redigerad av Bengan den 2006-07-25 klockan 19:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Tidigare ssg
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#29 |
Medlem
|
![]()
tjaaa avundsjuka är väl nåt man får räkna med när man har lite nyare och finare bilar.... Fast att de ska behöva kvadda andras bilar bara för att de själva är för dåligt ställda för att köpa egna är helt sjukt!
Våran är det nån som ränt in med en kundvagn i på en parkering utanför ICA.... Två små finna bucklor efter kanten på vagnen samt repor längs hela dörren.... För jäkligt att det ska behöva vara så. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Hedersmedlem
|
![]()
Ägt ett flertal bilar...bl.a. 2 amazoner och 1 plymouth barracuda. Sen några år tillbaka är jag utan bil, då jag inte råd, intresse eller direkt behov av att ha nån. Har dessutom en busshållplats nästan utanför dörren...
Men vill nån skänka mig en Trabant, så tas den gärna emot!