![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#31 |
Medlem
|
![]()
jag kör både med svenska tåg och amerikanska. lite blandat. jag har lagt till tovr industi på min bana med nu. så nu kan jag levere torv.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Medlem
|
![]()
jag kommer köra med canadensika tåg. de tåg som går genom portalen gör åt disel =) så stäng av motorn på tåget i fall ni ska ha den stående ett tag. orginal lok så alla har den ju. sen har jag byggt up min passagerar terminal nu. 10 spår så det var lite jobb. sen har jag eletrifiserad vissa delar av terminal byggnaden för jag har ett pendel tåg går mellan terminalen och första stationen på mainline. har även satt dit powerstation rule. men. hur gör man för att eltågen ska stanna i fall powerstation går ner. gick ju inte välja tåg i den regeln utan bara byggnader.
lite bilder på min bana. så ni ser var era tåg tar vägen =) bilderna visar terminalen, plats för mer iportals =) , pendeltåget som går mellan terminal och första stationen på huvudbanan, och sen en av många bangårdar jag har på banan, Senast redigerad av Joel den 2006-07-02 klockan 21:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
![]()
Melin1971 kan du gå in på Chaten nu?
![]() |
#34 |
Medlem
|
![]()
Japp!! kommer
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Medlem
|
![]()
Har ändrat så jag bara har en portal in....kallad in.
Viss begränsning dock......Max längden är begränsad till 10 vagnar nu i början kan komma att utökas efter test. Har sen ett lite problem med onlinechatten....får inte upp offline så jag kan skicka meddelanden......men hoppas kunna lösa detta på nått sätt, men just nu fattar jag inte varför, har fungerat innan. mindion (alaska) |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Medlem
|
![]()
funkar inte för mig heller. verkar som onlinechatten är nere för tillfället
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Medlem
|
![]()
Jag har också ändrat så jag har endast en in-portal. Den heter 'in' och jag heter Pursche.
- Jag vill ha max 10 vagnarståg med containers och kol. - Jag behöver Diesellok då banan är diesel. - Alla eltåg som kommer till mig skickar jag vidare till Victor_s då jag har ett genomgående spår med el. - Jag kan starta upp persontrafik vid intresse. - Jag skickar tillbaks koltågen tomma och conteinervagnarna med general goods eller Lumber beroende på vad ni vill ha.
![]() |
#38 |
Medlem
|
![]()
nu kör man igen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Medlem
|
![]()
har haft en del problem med den banan jag använt.....
många saker som jag inte kan begripa. men gör så nu att jag försöker hitta en annan bana att köra på, så skicka inga tåg til mindion. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#41 | |
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#42 |
Medlem
|
![]()
jag har byggt lite el på min terminal =) visste jag inte hur mycket jobb det var tror jag att jag aldrig hade börjat. men när man är liksom halvägs går de ju inte sluta.
visar några bilder, bland annat en Rc4 på väg till redpoint station. men blev uppehållen av ett tåg som gör en round the train. visade sig att han inte ville koppla sig till vagnen. säger något om att tåget är inne i tåget. lol. men som tur var var vagnarna låsta så jag körde själv. fick köra mot vagnen och sen köra fullgas för att den skulle koppla igen. gissar att vagnarna och de loket inte gillar varandra direkt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Medlem
|
![]()
ser att jag glömde besäkra bildrna. hade ju gått och fixa om man hade fått editera sin egen post som man får på andra forum.
|
![]() |
![]() |