![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Tack ska du ha. Jag använde stativet tro det eller ej, men så var det, men jag kanske hade det fel inställt eller lutade för mycket på kameran vid avtryckningsögonblicket ellerså stod inte stativet dikt rakt, trots att kameran stod på stativet så var jag darrhänt när jag tog bilderna. Mvh Johnny Nilsson
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Fina bilder på fina fartyg. En liten kommentar till sista bilden, Silja Europa: Om man tittar noga så kan man få en tanke att den har dragit upp på land. ![]() ![]() MVH Kenneth
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Tackar, vad menar du med gevaliatrudelutten?
Mvh Johnny Nilsson |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]() Citat:
![]() Skulle helst inte vilja vakna upp på morgonen och se att det ligger ett kryssningsfartyg utanför fönstret (om man inte nu bor i en husbåt/båt där det kanske händer lite då och då... A ni förstår vad jag menar iaf. ![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
HA HA HA!!! Jag tror jag skrattar på mig, ja den var verkligen bra, du är en riktig skojare du. Mvh Johnny Nilsson
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Jo den med "Oväntat besök" eftersom båten på den bilden ser ut att vara uppe på land... MVH Kenneth
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Ja, jag förstår att det var så han menade när han Basse gav sin förklaring. Mvh Johnny Nilsson
|
![]() |
![]() |