![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Guest
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
jag har 70-300 och använder zoomläget, brännvidden som jag tycker verkar lagom mellan tummen och pekfingret, men det var inte bästa fotoläget i fredags, jämför med t.ex viberöbilden vid gåshaga som jag tog den 2e juni, så får ni se en viss skillnad, tror jag. Mvh Johnny Nilsson
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]()
Härliga båtbilder igen Jonmpa!
![]() ![]()
![]() |
#4 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Det verkar som du har smuts antingen på linsen eller fått in smuts på sensorn.
Man ser en rund mörkare prick på samma ställe på flera av korten här. En microfiberduk tar lätt bort smuts på linsen utan att repa den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Trevligt att höra Rojje! Mvh Johnny Nilsson
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Blåtonen kom inte till i kameran utan när jag försökte redigera dom i Photoshop efteråt, så enkelt var det med detta, dom var lite överexponerade tyckte jag och när jag redigerade dom blev det istället en kraftig blåton, men detaljerna på båtarna såsom nyansen på dom och namntexten på dom m.m. blev bättre tyckte jag, så kameran är perfekt och jag själv har åstadkommit blåtonen, så är det, gudskelov, såg det förnst idag, då jag tittade på orginalbilderna från dagen. Mvh Johnny Nilsson
|
![]() |
![]() |