![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Senior Member
Reg.datum: Oct 2001
|
![]()
Folk skriver att de tycker att Trainz har så snygg grafik. Det tycker inte jag. Skärmdumpen som jag gjort (från Trainz-demon) visar på flera saker som stör mig. Till att börja med är allting luddigt, ingen skärpa i grafiken (och det beror inte på grafikkortet, det är fullständigt knivskarpt i alla andra program inklusive MSTS). Färgerna är alldeles för pastellaktiga, och loket och vagnarna är rent ut sagt dåliga. Träden som av vissa framförts som snygga är bara vanliga endimensionella bilder med transparens. Om nu någon hade velat ha sådana träd till MSTS så är det en enkel sak att göra dem.
Och så vidare.... Trainz-demon var nog ingen bra idé. Jag vet flera människor som bestämde sig för att INTE köpa Trainz (fastän de tidigare tänkt göra det) efter att ha kört demon. ![]() Edited by - S_W on 27 December 2001 11:49:59 |
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Några bilder från dagen | vfp420b | Off-topic | 21 | 2004-07-14 17:24 |
Lite bilder från Teckomatorp | prymikom | Off-topic | 2 | 2003-10-11 13:11 |
Blandade bilder från min Borlängeresa | Dson | Off-topic | 16 | 2003-05-23 08:25 |
Lite bilder från idag! Del 2 | Dson | Off-topic | 0 | 2003-04-13 21:46 |
Lite frågor om Trainz för en nybörjare | Surfsmurfen | Trainz - Allmänt om Trainz | 6 | 2002-12-15 23:42 |