![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#31 | |
Hyttåksfettischist
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#32 | |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]() Citat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#33 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#35 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Jo, jag har faktiskt hört TMZ. Rutorna skallrade på minst 1 km avstånd! (öppet avstånd dock) Det var härligt. Men det är ändå någonting speciellt med Rc + blockbromsat tåg
![]() ![]() Vad gäller övriga, hm, så att säga mindre mekaniska instrument ( ![]() Mvh Isak |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Hedersmedlem
|
![]()
Bah, TMZ är väl inget jämfört med brossans bil.
V8a med 461 kubiktum och kompressormatning kitlar störtskönt i öronen. ![]() En liten film: http://web.telia.com/~u41409190/Pontiactur.wmv Tyvärr lite problem med fästet på vanlig väg ![]() ![]() ![]()
![]() |
#37 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Kanske vi ska återgå till ämnet? Snacka instrument här eller skapa en tråd om vilket fordon som har bäst ljud...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Nej, du har nog rätt. Antar att trådskaparen inte syftade på fordon. Mvh Isak |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |