![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Lyssnar nästan bara på Bandit rock... Ibland några skivor and things. OCH såklart Mogon zoo BÄSTA
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
När jag är på vift så brukar iPoden få spela upp musik åt det lite rockigare hållet, gärna med kristna texter (ja, det finns många bra band i den genren, tro det eller ej
![]() Radio brukar det bli i bilen, eller när man sitter hemma, helst P3, men radio City Mix Megapol går också bra (framför allt när det är P3 Roll on! Världens drygaste radioprogram).
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
allt som är bra!!
![]() nä men det mesta utom schalger, dansband, opera, resten går nog in i mina öron ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Bara en fråga, ingen kritik, men varför tycker så många att klassisk musik är dåligt?
![]() |
#5 | |
Medlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Sparkfot: Hur många gånger har du lyssnat på Mozarts Requiem? Måste vara en väldans massa gånger eftersom du finner den uttjatad... ? och vidare hur många gånger har du hört Mozarts mässa i C-moll (Grosse Messe)? Måste vara en massa där också eftersom du finner den uttjatad... ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Medlem
|
![]() Citat:
DJTimboy: Vad menar du med huvudvärk? Den som får huvudvärk av t.ex. "song without words" av L. Larsen är nog ganska överkänslig. Jag rekommenderar att testa. Sparkfot: marschmusik, om du menar med mässingsorkester osv. klassas det som "klassisk" musik, undergenre marschmusik. Sedan undrar jag vad "alla andra bra anledningar" är för dig? För alla som vill höra vad RIKTIG musik är; köp en orgelskiva med Bach och NJUT!
![]() |
![]() |
#9 | |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
Lyssnar för tillfället på det svenska bandet Deltahead, som spelar en blandning av heavy blues och rockabilly. I övrigt gillar jag country, blues och 60-talets popmusik
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
Hård Rock! Finns inget bättre!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Edsbyn Edsbyn röd och blå... (Bandylagets "nationalsång")
Passar ganska bra just nu ![]() Mvh Isak |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Ja den låt som rullar mest nu är MFF-hymnen....Det börjar ju närma sej nu så man får ladda med lite himmelsblå musik... ![]() Annars blir det tex Nightwish, Gary Moore, Iron Maiden (Självklart!) och ja, lite av varje.... Har en ganska diger skivsamling att välja ur och där finns det mesta, allt från barn till klassiskt och jag lyssnar på det mesta, det beror på vilket humör man är på. MVH Kenneth