![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Dom inläggen jag "raderade" var dom som mest ansågs som chatt liknande inlägg och då borde problemet diverse olika forum användare stört sig på vara borta ur världen, de kunde även klassas som onödiga svar på frågor som egentligen inte krävde något svar. I annat fall kan jue faktiskt moderatorerna+Admins ta sig tiden att kontakta personen via PM så att man slipper bli uthängd i tråden. Då skulle man säkerligen kunnat editera inlägget till ett något mer vettigare svar!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
Som sagt, bättre tänka efter före en post än att försöka skruva till historien, det blir kanske bättre för dig, men inte för tråden i helhet. Den här tråden är ju inte särskilt lysande nu, eller hur... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Det finns betydligt FLER än du Sparkfot som gått in och redigerat sina inlägg. Det verkar vara vanligare ju yngre användaren är. Vill du ha namnen på de 4-5 användarna jag avser ska du få detta så du är inte ensam dock var det du som fick bägaren att rinna över...
Precis som Mazz skriver verkar man tro att bara man fixar sitt eget inlägg så löser sig allt vilket det inte gör. Tråden blir oläslig och folk undrar vad som sker och vad folk egentligen svarar på. Jag har svårt att se varför man ska in och pilla i ett inlägg och ändra inlägget till en helt annan text. Det löser ju som sagt inte det hela. Poängen med mitt inlägg där jag sa att det liknande en chatt här var att man skulle tänka efter i fortsättningen. Senast redigerad av Fredrik den 2006-03-15 klockan 15:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |