![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
![]()
Kan jag få en fil på det där "Pågatåget" Om du kan göra det till en fil som jag kan ladda hem! Snälla... skicka den i Privata Meddelande!
![]() |
#3 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Fyllde bara i lite lila färg idag. På en annan ommålning, som har legat bortglömd.
![]() |
![]() |
#4 |
Tidigare Metal_henke
|
![]()
Kan du lägga upp en fil sen? Jag vill ha den sen när du är klar!
Är det en X10 du har gjort om?? Mvh Henrik
![]() |
#5 |
Tidigare Metal_henke
|
![]()
Hur får man in tågen till Photoshop så man kan måla om dom.. Eller är det ett annat program man gör det i??
Mvh Henrik
![]() |
#6 | |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]() Citat:
Kan va D eller E eller vad du har installerat det. Här i ska alla ligga, du hittar sedan tåget i det kuid som tåget har och kan börja att måla om inne i Photoshop. Det ska finnas en fil också för ommålning.
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Hittar ingen "Dispatcher" i min World mapp. (TRS 2006) Vad är fel?
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hej Bengan
Såg att du känner till att texturer kan bli fel om man döper dem med bokstaver Å,Ä,ö och att det dessutum finns andra tecken som kan ställa till det. Vet vilka de är förutom åäö. Har själv haft bekymmer om detta. Kalle
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Hej igen!
Har varit inne i CMP letat upp tåget tryckt "Edit in explorer" men jag ser ingen fil som man kan måla! (Tåget är X10) Bara en Config, En mapp som heter sl_x10_a_art och en till som heter sl_x10_a_body. I mapparna finns inga filer man kan måla om. Någon pratade om att det inte går att måla om X12 och X14. Kan man då inte heller måla om X10?