![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]() Citat:
sak ljuga om något. Och han är ju rätt duktig själv på att påtala fel så fort någon annan gör något. Min åsikt är att man ska uppge rätt info om sig själv, inget annat. TW |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Pytt.
Jag ändrade för att jag var så ´J*kla trött på erat sjabbel och så! Kicka mig om ni tycker det! Jag passar ju ändå inte in här. Föressten tycke jag att om det är någon som ska kickas så är det du Lokföraren! Funderar stark på och lämna forumet för gott och vara någon annanstans. När jag kom hit var det jätte kul här! Men nu börjar alla hacka på mig här liksåväl i skolan. Detta kan jag inte gå ifrån tydligen! På dagen är det skolan. Och på kvällen är det Svenska 3D tåg där alla klagar och har sig. SKÄRPNING!
![]() |
#4 | |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Daniel Att ändra från 11 till 25 var kanske inte det bästa du kunde gjort. Det gör att du blir tagen ännu mindre allvar. Bättre hade varit att tagit bort åldern helt istället för att hitta på. Vidare så tycker jag faktiskt att du bättrat dig något sedan du blev modererad. Du skriver inte lika många onödiga inlägg uppfattar jag det som. Fortsätt i den stilen ![]() Något som däremot inte är bra är att påpeka fel hos andra. Det bästa man kan göra är att sköta sig själv och låta andra (läs: moderatorer och admins) bedömma hur andra sköter sig. Om du tycker att alla hackar på dig är det tråkigt men du borde försöka förstå varför det blir så... Att hitta på en ålder är som sagt ingen bra lösning och som tidigare att bara posta massa inlägg som inte tillför något är också något som gör att man upplevs som "besvärlig" men ta fasta på det jag skrev om att jag tycker du förbättrat dig. Jag har sett att du sökt i forumet en hel del innan du frågat efter en del saker vilket är jättebra! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Jag brukar bemöta en person som jag själv vill bli bemött. (en viktig sak att tanka på Daniel:, hur bemöter du andra och blir du bemött på samma sätt kanske) MVH Bengt L.
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Det jag försökte framföra var att jag hör detta Dag som kväll. Det är ganska jobbigt!
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Det har aldrig gått ut över Er!
![]() |
#9 | |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]() Citat:
Hitta aldrig på saker Daniel inget bra. Ja jag vet din ålder och, ja om någon hade problem med hur ung / gammal du är så låt då dom ha det, bry dig inte. Det är det bästa. TW |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
![]() |