![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Här leker lille (är bara 12v) Kajsa med ett måttband...
_____________________________________________ ![]() "Om du ser ljuset i tunneln, var inte för optimistisk. Det kan vara ett tåg..." - Franz Kafka. Senast redigerad av Kyriakos den 2009-02-15 klockan 21:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Slänger in en bild på vår nya familjemedlem Zeb. Efter att den förra hunden fick avlivas 2½ år gammal så var det bara tvunget att skaffa någon som ville bli ompysslad etc!
![]() Tillägg: Han är en blandras mellan Sankt Bernard och Berner Sennen kan man säga! Senast redigerad av Olaf Lindström den 2006-08-16 klockan 22:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]() Znoddas 10år, Norsk Bergskatt Hallskogs Cippo 11år, Långhårig Collie av den gamla stammen sedan så kommer 2st kattungar, som vi tyvärr nyss har tagit bort av familjära skäl ![]() ![]() Enzo, denna kattunge hittade jag på midsommarafton 2005, hade då varit utan mat i ca 1vecka. ![]() Dino, denna hittade jag midsommaraftonsdagen 2005, även denna hade varit utan mat en längre tid ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
nää verkligen inte, och det var lite speciellt i detta fall, då jag och farsan stog ute och målade farsans alltan då vi hörde ett gevärsskott.. tänkte inte mer på det förens jag hörde kattungar som skrek en vecka senare, grannen hade skjutit kattmamman utan att tabort kattungarna, även fast han visste att katten hade nyfödda ungar har vi fått reda på i efterhand, katterna var ca 1-2 veckor gammla när jag hittade dom, och det var ca en vecka imellan skottet och tills jag hittade katterna ![]() man kan bli arg för mindre... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: May 2003
|
![]()
Hej.
Här är en bild på våran nya hund,hon heter Quinnie och är sådär 7 månader fast redan är stor.Rasen är nån terrier. Om vi inte kunde ta hand om henne så skulle hon bli avlivad. Här kan ni se hur hon såg när hon var ett par veckor http://hem.passagen.se/minimaxkennel...n/quinnie.html
Mvh Alexander Senast redigerad av alex den 2006-03-26 klockan 12:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |