![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Upptäckte inte tråden förräns nu och tänkte att när så många undrat och även SMK undrar så kan jag ge en liten översättning(min kunskap inom Polska är lång i från bra)
Översättning till Svenska finns inom parantes efter varje rad! ALLT MÅSTE LADDAS NER FÖR ATT PROGRAMMET SKA FUNGERA KORREKT! Główny program: (Programmet) ![]() ![]() ![]() Kod zrodlowy: (Källkod) ![]() Dodatki: (Tillägg) Rozkłady: (Linjer) ![]() ![]() ![]() ![]() Autobusy: (Bussar, bussmodell förstår ni nog) ![]() ![]() ![]() ![]() Poradniki: (Guider) ![]() Menyn finner ni längst ner på sidan som Pierre länkat till, menyn fungerar även på forumet om ni vill använda den... Senast redigerad av Olaf Lindström den 2006-01-08 klockan 20:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: May 2003
|
![]()
Simulatorn är väldig rolig,fast grafiken inte är så bra
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Jag lyckades få in passagerare (Grön pil)! Man måste följa den pilen uppe i vänstra hörnet (röd pil) och när den blir grön, så har man kommit rätt och det är bara att öppna dörrarna och låta passagerarna strömma in!
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Hur packar man upp en .rar fil?
VÄLDIGT TACKSAM för svar
/Daniel Senast redigerad av Daniel den 2006-01-09 klockan 22:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Öppna den med Winrar och tryck på filen Config.exe så startar du det genom att trycka på Save and play.
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
jag fick bara en .rar fil inget annat.
Jag f
![]() |
#7 |
Moderator
|
![]()
Om du öppnar *.RAR filen med WINRAR så finner du filen CONFIG.EXE. Smidigast är troligen att packa upp filerna och därefter klicka på config.exe!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Skulle någon kunna skicka programmet till mig, dl länken fungerar inte!
![]()
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Nedladdningslänken fungerar inte för mig heller, det vore ju kul att testa denna bussimulator så kan nån maila nedladdningsfilerna som behövs till den till:
johnny.nilsson@chello.se Mvh Johnny Nilsson |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Moderator
|
![]() UWAGA!!Prace nad dalszym rozwojem gry wstrzymane do odwolania Blir på Svenska något sånär: OBS!! Fortsatt utveckling av simulatorn är uppskjutet på obestämd framtid och nuvarande version går ej att ladda ner. |
![]() |
![]() |