![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Snyggt med mycket vatten och båtar, och ett snyggt gjort landskap
![]() Den där tyska vagnen, var hitta du den, den var ju läcker !!
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Den tyska spårvagnen finns på www.v6e.de med lite olika reklamskyltar i paketet.
Där fanns också, som jag tycker, en vagn som hade passat lite bättre på en svensk bana, men den var inte till Trainz... Håkan |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
En fråga i all hast, köpte du denna vagn på ovanstående adress, eller ladda du ner den någon annanstans ?
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Nej, det var bara upphovsmannens sida. Det visade sig att han lämnat distributionen till http://www.virtualrailclassics.de
Jag vet inte om den kan finnas på fler ställen. Jag betalade 15 euro för paketet som heter V6E tror jag. Sök på CDshop, den finns både som nedladdning direkt eller på CD. En bra manual med bilder och historik medföljer, men bara på tyska tror jag tyvärr. Har nu lämnat kusten ett tag och börjat bygga lite stadsmiljöer för att spårvagnen skall komma lite mer till sin rätt. Tänk om det kunde dyka upp en svensk vagn så småningom! Håkan Senast redigerad av Håmacon den 2005-12-22 klockan 16:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: May 2003
|
![]()
Mycket snyggt Håmacon
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Ja, visst var det väl ett trevligt litet spårvagnspaket, Alex!
Fick just nu se att det ingick en liten minirutt med en demokörning också och följande bilder är därifrån. Är nu jättesugen på att försöka få till en stad med en centralstation & bangård i ena änden och så då spårvagnarna som också ansluter där. Så det blir dessvärre ytterligare lite bildbombning nu... Håkan Senast redigerad av Håmacon den 2005-12-22 klockan 22:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Nu är de jag som blir imponerad när du har gjort mer av den, de är bra jobbat och jag vill säga god jul och gott nytt år!
Snart så börjar ju staden bli som i framtiden.