![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#166 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Jo jag har tittat på bilden på lokgudie, ja den som, vem det nu var igen föreslog det men hittade inget som ja , vad han syftade på.
Men ja nu så är det JUL och då tar jag en paus med det här. Så jag återkommer efter JUL/Nyår och har då förhoppnings vis börjat bygga/byggt RC5-7 hytten. Rc 1 - 4 kommer senare. God Jul o Gott Nytt År TW |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
![]() Du har verkligen förtjänat denna ledighet så mycket som du har kämpat med hytterna, fortsätt så och du kommer bli känd som en av forumets bästa hytt byggare ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Och ja, jag har fått problem med brytarna till hytterna. Jag kan tydligen bara göra spakar osv ja som den som jag visade (lodrätt) inte vågrätt det samma gäller brytarna till växel lyse. Jag undrar en sak. Hur viktigt är det att dom finns med på v1.0. Behövs annemerade brytare för växel lyse? Allt annat finns ja allt o allt lamppanel gas/broms mätare. så vad säger ni, visst jag kan lägga ner några ja 20-30 timmar på att öva mig på att göra dom, men hur fort vill ni ha hytten (RC5-7)?. TW |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Det är vad jag tycker iaf ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Medlem
|
![]()
vad jag tänkte på vad att det kommer ju jämt en v2.0 och då ska det finns allt som går, lyse växel mm.
Och för att få det klart någon gång så , ja bra då skippar jag lyse växel brytare på denna version. TW |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Medlem
|
![]() Citat:
TW |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Lite sen kanske, men bättre sent än aldrig!
Du bygger = Du bestämmer. Jag är glad vad som än kommer från dig...för jag vet att det är ruskigt bra (vilken version det än är!).
![]() |
#174 |
Medlem
|
![]()
Ja du Pierre, jag bestämmer ju men jag frågar ju ändå vad andra tycker om det jag gör.
För jag själv lär väl inte använda det så mycket. Och nu ja, jag tar det igen. Jag åker nu bort ett tag och lämmnar er här men jag återkommer den 7 jan 06 med hytterna. Ha nu en riktigt god jul o ett gott nytt år. TW |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Medlem
Reg.datum: May 2003
|
![]()
God jul och Got nytt år Lokförarn
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Medlem
|
![]()
Tack för allt du gjort åt oss alla här på forumet under 2005.
Tare lungt och tänk inte på msts tills januari ![]() God Hjul Och Gott nytt år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Medlem
|
![]()
Tack tack.
TW |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Medlem
Reg.datum: May 2003
|
![]()
En liten fråga:vart ska du bort någonstans.
Senast redigerad av alex den 2005-12-21 klockan 19:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Medlem
|
![]()
God Hjul Själv Lokförarn
MVH, Mikael Webbmaster på Banbyggarna.se Vill Ni se fler järnvägsbilder, besök gärna min sida - där Ni även kan läsa om min MJ-samling och se tågfilmer. En del av Teamet som bygger Stockholmsrutten. ![]() ![]() http://www.micke-andersson.se http://www.banbyggarna.se http://mikaelsgallery.fotopic.net/ |
![]() |
![]() |