![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2003
|
![]()
För att kunna chatta online måste man ha användarnamnen som man har
registrerat sig med på Planet Auran. Jag är sugen på att chatta i TRS2006, och även pröva att skicka tåg mellan olika "iportal"s. Så jag vill ha allas användarnamn som har TRS2006, och som är reggade på Planet Auran. Mitt eget är som här på forumet: jimsom
![]() |
#2 |
Member
|
![]()
Hej..
mitt användar namn är Vusij
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Mitt namn är som vanligt Pursche. Vi kanske skulle göra varsin egen bana som vi länkar ihop. Vi blir då fjärrrtågklarerare på just vår bana. lek med tanken att vi gör den från noll. Vi behöver minst två 'utgångar', Iportals, som länkas till andra banor. några industrier och några stationer för resenärer.
En liten Graf kanske i Excel som ligger på Svttl och en kördag i veckan då man försöker få igenom alla tåg som åker kors och tvärs. Det borde fungera. Lite bilder som skickas in osv osv...... En tanke bara...
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2003
|
![]()
Låter jättekul!
Jag ska nog börja fila på en bana, eller ta någon som redan finns och modifiera lite. Jag addar dig på MSN!
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
mitt är kabj
|
![]() |
![]() |