![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Vad för hytt vill du ha?
Och hur är det med DM3 den "nya" hytten det skulle enkel kunna gå och fixa. Lastbil brygga (hytt)? Vad ? TW |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Dm3 verkar vara ett bättre projekt än Rc då Rc hytterna finns medan Dm3 inte finns någon "jätte" snygg hytt till.
Magnus |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Jag ska väl ta och försöka på ihop en mer liknade hytt till dm3 och vissa lite bidler på planen så fort jag kan.
Och ja det är väl fel ställe men jag petar med en hytt till trs04 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Bild på hyttplan Dm3
Kommentar |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Ser helbra ut, Lokförarn!
![]() ![]()
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Det går sakta framåt men jag skulle behöva
hjälp från någon som vet vad som är vad på förarplatsen. (Drifttillståndspanel) Kontrollampor mätare mm Ev. foto Men version 1 blir kanske inte så bra men ja ja det blir OK men V2.0 blir bättre jag brukar alltid göra version 1 som beta = v1 V2 = 1.0. TW |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Grunden klar nu kan jag börja bygga
|
![]() |
![]() |