![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Instämmer med föregående talare, det ser jättebra ut. Du har inga funderingar på när en release kan bli av?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Olis, vagnarna heter följande:
FS-SGS heter mappen sgs-2ct30 heter en av 4 varianter av vagnen. Zippen har jag tyvärr slarvat bort, om du inte hittar den, så droppa mig ett PM, så skickar jag vagnarna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Låter som Italienska vagnar... Prova här: http://www.amicitreni.net/train-simulator/merci/
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
|
![]()
Det kliade lite i RE-fingrarna, så det blev lite lite byggt i LLJ... hade nån ny ide som behövdes testas. Nu är det på en av de enkelspåriga linjerna som det pysslades i kväll...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Hur tusan har du lyckats att få till en textur som bara finns under spåret?
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Ser mycket bra ut Mazz! Härligt med HC-bussarna...
"Hur tusan har du lyckats att få till en textur som bara finns under spåret?" Går att göra med Mosaic eller transfer!
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
|
![]()
Japp, det går att göra med Mosaik och även med transfer. Men, som Hawk sa i annan tråd, om man får överlapp mellan två transfers, vilket man med lätthet skulle få omo man använde den under rälsen, så blir det ett tråkigt flimmer som ser jättetrist ut.
Nope, detta är inte löst vare sig med Mosaik eller transfers... ![]() |
![]() |
![]() |