![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Jag ser siffror i vänstra hörnet.
I en hjälpfolder står det att man ska trycka video capture hotkey
![]() |
#3 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Filmen är gjord
väldigt enkelt. Ska använda movie maker och göra en liten film ![]()
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Okej, här kommer en Directors Cut
![]() Denna är nästan 6 minuter lång och visar lite mer av banan och med mer detaljer inlagda och i rörelse. Dock blev det ännu mer problem med ryckighet, snyft... Man är kanske lite dumdristig och lägger in lite för mycket detaljer, enbart passagerarna på perrongen tar ju ca 800 polys/styck! Detta oberoende av om de syns eller döljs av byggnaden... Men ni får stå ut med en del ryck tills man fått bättre resurser... ![]() Ingen musik denna gång ![]() Länk (48MB): http://rapidshare.de/files/3856128/L...z_2-2.wmv.html
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Hej!
Gamla hederliga Fraps har jag använt mycket i gamla dar. När jag gjorde filmer från Battlefield 1942. Men då fanns inte ljudinspelnings-funktion eller att det är en limit på bara 30sek på demon ![]() Glömde säga, trevlig film. (Man kanske ska ta och skaffa Trainz också)
/Tänk först. Tänk igen. Tänk igenom allt en gång till. Skriv sen.\\Basse Senast redigerad av Basse den 2005-08-11 klockan 01:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]() Citat:
Själv får jag inga ryck, måste vara för att jag har en ny dator som klarar mykcet. ![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Deskgrunt
Kan du inte släppa din rutt Man klarar knappt se på den utan att bli imponerad! Lessen ifall jag säger det men mitt berdband är för dåligt så det skulle ta för lång tid att ladda ner din nästa film ![]() ![]()
Arvid Nilsson Senast redigerad av Arre den 2005-08-11 klockan 09:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Någon som har lust att ge en enkel beskrivning i hur man gör.
Sen en annan fråga. Är det begränsning på hemladdningen av filmer. Gick bra med Arvids film, men inte med Deskgrunts andra film. Bengan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2004
|
![]()
Det var en grymt bra film
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2004
|
![]()
Skulle jag möjligtvis få tillstånd att lägga upp den på min hemsida www.martinsspel.net? skulle bli glad om jag fick det
![]() |
![]() |
![]() |