![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Junior Member
Reg.datum: Apr 2005
|
![]()
Hej alla glada tågantusiaster!
Som den galne östgöte jag är är jag lite intresserad av järnvägar lite mer i närheten av mig, och tänkte höra om det finns några i de södra och östra delarna av sverige? Om ja, vart kan man ladda ner de? /Martin |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Mig veterligen finns det inga rutter som har Sydöstra sverige som förebild.
Dock finns ju VHJ som har bl.a. Sydvästra sverige som förebild.. Fast iofs, NEJ kan ju antas som sydöstra om han har en hel del fantasi, den är ju lite bergig av sig... VHJ borde kunna tankas hem från Banbyggarnas hemsida, och NEJ tillika. Fast det var ett tag sen jag höll på med Svenska rutter, så någon mer insatt i ämnet får gärna dementera om så behövs.. ![]()
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Hej.
Tittade in nyligen på Banbyggarna. Där finnes inte VHJ-rutten längre. Men jag har läst här på forumet att VHJ-rutten skulle packas om. Läste på en annan tråd här på forumet att det skulle göras en ny version av VHJ-rutten,men???? Nåja vi får hoppas att den återkommer på Banbyggarna. En trevlig helg på er alla. ![]() ![]() Mvh.bengt |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Men om man ser på landskapet, så skulle nog KMJ fungera som en bra rutt för en Östgötebo....