![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Hej allihop! Om ni dom senaste dagarna undrat varför jag inte har kommit online på MSN eller sådant så beror det på att min MSN/Hotmail har blivit hackad utav AUH (blir så jävla less på dom typerna).
För er som inte vet vilka AUH är så är det dom som har hackat sig in på Antipiratbyran.se. Om dom skriver något elakt eller så till er så ska ni veta att det inte är jag som skriver! ![]() Med vänligaste hälsningar Mohammad, DJ Clinton ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
det var synd har hänt mig också förut att jag har blivit hackad men då har inte min hemliga fråga blivit ändrad så har kunnat fixa det men kanske inte går väldigt synd i alla fall.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Nää,verkligen inte. Lite spänning i vardagen bara kan man säga!
![]() Men det är ju dumt när dom ger sig på msn och hotmail. Man får hålla koll! /henke |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Jag har kommit överrens med AUH och vi har nått en förlikning. Min MSN är nu i rätta händer.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Mina damer och herrar. AUH har återigen hackat min MSN. Vet ej varför men om dom skriver nåt sjukt eller elakt så är det inte jag.
![]() |
#8 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
ändrar dom din hemliga fråga om du kan svaret på den så kan du få tillbaks den illa kvickt men konstigt med ip
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Som sagt. Dom har ändrat allt från lösenord till hemlig fråga, dom raderar även alla mina mail...
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
var det svårare tyvär
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
|
![]()
Till samtliga!
Pga att AUH Hackers har tagit kontroll över adressen msom90@hotmail.com så har jag skapat en ny! Då jag har förlorat en del gamla MSN-adresser så vill jag be er att adda mig igen eller lämna eran adress till mig så att jag kan adda er.
//Mohammad ![]() Senast redigerad av DJ Clinton den 2006-03-05 klockan 18:08. |
![]() |
![]() |