![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Hej igen Pierre!
Jag har ändrat storleken lite på logotypen nu, men jag vet inte vad du tycker. Jag har absolut ingen brådska med att få upp tåget på nätet, så tycker du fortfarande att loggan behöver få en lite annan storlek så ändrar jag natuligtvis på det... ![]() ![]() / Joel |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Lokaltrafik i Düsseldorf? | Erik Götborg | Virtuella Tågbolag | 2 | 2004-06-14 22:01 |
Lokaltrafik numera modererad | Fredrik | Lokaltrafik | 4 | 2003-06-19 09:09 |
Aktiviteter på Suköping Lokaltrafik | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2002-12-12 22:24 |
Upplands lokaltrafik X10 | Burge | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 6 | 2002-07-17 15:54 |
SL, Sackholms Lokaltrafik uppdaterad! | SoftOrre | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 11 | 2002-05-25 13:59 |