![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#46 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hur går det med ångloken?
Var ett tag sen man hörde nått..... Dom är väl inte nedlaggda? Säg inte det! ![]() http://web.telia.com/~u60000256/index.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Senior Member
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Hej Pierre!
Jag kan ju bara tala för mig själv, men jag antar att det är något liknande för Jonatan också. Har för tillfället 2 matematik kurser (på Högskolan i Gävle) och är mycket upptagen. ![]() Men jag hoppas att jag snart ska kunna bygga på mitt ånglok ingen. Det jag ska göra är bygga en förar hytt till V5'an göra klart Sb (tänkte även göra förar hytt till den). Sedan har jag lite annat på G med, men det kommer ta lång tid. Så ha tålamod! MVH Zzarr |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Jag har inte påbörjat textureringen av B-loket och det är väl det som återstår.
Sen är man ju upptagen av massa annat också... /Jonatan ![]() Ångloksdåren |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Svenska ånglok | G-Klav | Off-topic | 4 | 2004-04-08 17:30 |
Små trevliga ånglok | Mazz | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2002-12-21 19:05 |
Ovanliga ånglok | Srj28 | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2002-12-20 16:22 |
SVENSKA ånglok till msts? | Srj28 | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 12 | 2002-12-10 18:37 |