Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Övrigt > Arkiverade forum > SST - Simulator för spårburen trafik > SST - Simulator för spårburen trafik

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2005-01-04, 20:39   #1
Axelsmörja
Junior Member
 
Reg.datum: Jan 2005
Ort: , , Finland.
Inlägg: 1
Standard

Om simulatorn verkligen ska användas i nånting professionell, t.ex. i utbildning av lokförare, är det viktigast att få färdig de funktioner som har med själva körningen att göra. Landskapet kommer först när man kan köra så realistiskt som möjligt och när alla signal- och andra system fungerar autentiskt.

Jag har förstått att SST inte ska vara ett spel utan en allvarlig simulator. Då är det inte viktigt att man har fina hus vid banan; det är viktigt att loket beteer sig som sin förebild.

Det är mycket att göra. Därför måste man priorisera. Alltså simulatorn ska funka bra, och först därefter se bra ut. Jag vet att utvecklarna vill nå båda egenskaper, men jag hoppas att i ovannämd ordning.
Axelsmörja besöker inte forumet just nu  
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:21.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009