![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#2 |
Senior Member
|
![]()
Dm3 Vilekn rut ladda du hem? Klickade du på Installme.bat som finns med flesta rutterna? Kolla under Ruttmappen för just den rutten du ladda hem sen kräves visa rutet att ALLA orginal ruter MSTS är installerat. Sen kunde du har kört en test i programet "ConBuilder". Då bruka får en upp en lista vad som saknas.
Vet hur det kändes att när MSTS börja att flippa ur. Fiuck ominstallera min MSTS för några dagar sen. Alla mina ruter åket men kunde allafall kopera och rädda min "TRAINS" mapp. [img] ![]() /Chessie System Chessie Railroad System 1972 - 1986 Säkerhetsslogan från cabossen B&O 903714 "Chessie has nine lives, you have one - be safe" |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Katastrofljud i Train Simulator | niofem | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2003-09-03 18:43 |
Press release - Trainz Railroad Simulator 2004 | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 31 | 2003-05-23 10:51 |