![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#20 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Nu har jag uppdaterat SVTTL för sista gången i år. Nyheterna är att BLT (Bengt Lindstein Transport AB) har börjat köra tåg, timlönerna är sänkta till en fjärdedel och tidtabellerna är borta från hemsidan.
Från och med i morgon och cirka 10 dagar framåt så kommer jag att vara offline p.g.a. byte av internetleverantör (från Telia till Bredbandsbolaget). Det innebär dels att jag inte kommer att vara online någon gång men också att SVTTL-hemsidan försvinner för ett tag. Min nuvarande e-postadress försvinner också, efter bytet byter jag till viktor.ljungstrom@bredband.net. Då kommer också svttl.tk länkas om till en annan server. /Viktor http://www.svttl.tk/ |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
SVTTL behöver en ny medarbetare. | Pursche | Virtuella Tågbolag | 12 | 2004-11-11 09:07 |
SVTTL är buggad!!! | Pursche | Virtuella Tågbolag | 1 | 2004-08-09 08:23 |
Diskusion: Pengarna på SVTTL. | Pursche | Virtuella Tågbolag | 16 | 2004-04-13 18:44 |
Nya Tider på SVTTL. | Pursche | Virtuella Tågbolag | 4 | 2004-03-23 17:43 |
Ekonomin rullar på SVTTL | Pursche | Virtuella Tågbolag | 50 | 2004-02-08 09:05 |