![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Frågar man på Trainz forumet om Trainz eller MSTS är bäst, så får man "ett ganska färgat" svar. Och det samma gäller förståss på MSTS forumet!
Bäst är att själv testa och jämföra vilket man tycker om. Kanske hos någon kompis som har dom? Jag gillar MSTS bäst och som LLJ säger så är tyvärr produkten nedlagd, men det betyder inte att MSTS är död. Det skapas fortfarande mycket till den, både payware och freeware. Jag tror (skriver tror!) att det skapas mer till MSTS än det görs till Trainz!? Det har kommit två små uppdateringar till MSTS, som uppdaterar det till version 1.1 och 1.2. När det gäller finesser typ passagerare och last, så har Trainz gått om MSTS. Det är inte så konstigt, eftersom Trainz har kommit i 3 versioner och några stora uppdateringar. Så att jämföra MSTS med TRS2004 är inte rättvist! Men det finns annat (som är mer värt!) som gör att många inte vill sluta med MSTS.... ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Jag behöver hjälp! Snälla hjälp mig! | ghost | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-05-12 19:06 |
Hjälp önskas av någon finländsk vän | MatsH | Off-topic | 7 | 2003-01-20 22:52 |
Hjälp! [Behöver instl. hjälp efter formatering] | Yzerman | Off-topic | 16 | 2002-10-09 17:09 |
Hjälp mig finna denna rälsbuss. | Trigger | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2002-07-13 00:38 |