![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Det är otroligt snyggt!
Detta överträffar helt klart det mesta och är något som saknats och behövts..... ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Ännu en "teaser".
![]() /Jonatan ![]() Ångloksdåren |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Ja, teaser va ordet... [
![]() ![]() Hur ska man kunna göra nått vettigt nu, när man bara går o väntar på denna supervackra skapelse... Fast, man får nog göra så att se till o jobba på nu, för sen blir det väl bara ångloksköra hela dagarna när du släppt denna.... ![]() JÄTTESNYGGT Jonatan! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem
|
![]()
Den er superflot den model, den glæder jeg mig ihvertfald til kunne køre med når den engang er klar. Så var det måske en ide at lave F 1200 serien næsten gang. Den kørte også i Danmark under betegnelsen Litra E
![]() Hälsninger til alla Erich F. Routebuilder erich.falensteen@mail.tele.dk |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Vad du e duktig på att göra lok, otroligt bra. [ ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Kan bara hålla med andra! Mycket snyggt! Nu är inte jag så bra på ånglok men får denna pärla en egen "tender" ?
![]() //Basse. Ta det lugnt - Ta tåget. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Medlem
|
![]()
Egen tender? En sån här?
![]() ![]() /Jonatan ![]() Ångloksdåren |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Precis!
![]() ![]() //Basse. Ta det lugnt - Ta tåget. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Medlem
|
![]()
Jo. Loket jag försöker representera är mfGDJs Litt. B 1379. Detaljer som den övre strålkastaren och plogarna får alpha textur så dom kan tas bort om så önskas utan ändringar på själva modellen. Om möjligt så kommer även den 3-axliga tendern att göras.
/Jonatan ![]() Ångloksdåren |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Senior Member
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Wow[:0]
Verkligen snyggt! Häftigt att det ÄNTLIGENkommer ett svenkst ånglok, och littra B på köpet. Jobba på Jonatan!! Björn N |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Senior Member
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Hej!
Får se om jag får tid något tag att fortsätta med mitt Sb lok..... Jag hoppas det ![]() MVH Zzarr |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Mumma... Sb vore inte heller fel...
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
"Får se om jag får tid något tag att fortsätta med mitt
Sb lok....." Det får vi hoppas! Vore ju helt underbart med två svenska ånglok!!!!! Vågar man verkligen hoppas på att det blir verklighet!??????? ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Medlem
|
![]()
Ser snyggt ut! Ge pannan, skortenen och domen en smooth modifier så ser det jämt ut.
![]() Jag har fått in lok och tender i MSTS nu, texturer är näst på listan. ![]() /Jonatan ![]() Ångloksdåren |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Svenska ånglok | G-Klav | Off-topic | 4 | 2004-04-08 17:30 |
Små trevliga ånglok | Mazz | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2002-12-21 19:05 |
Ovanliga ånglok | Srj28 | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2002-12-20 16:22 |
SVENSKA ånglok till msts? | Srj28 | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 12 | 2002-12-10 18:37 |