![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
jag har Raptor 36GB kopplade i RAID0.
Inte det minsta bekymmret med diskarna hittills. peppar, peppar... Högt ljud? Ingen aning, jag hör inte ett knyst från dom, det finns annat som låter mer... Prestanda då? Tja, om man är ute efter bra siffror i prestandtest är det nog bra. Om man vill t.ex ha bort laddhacken i MSTS, så kan du vara trygg.. Dom är kvar, så gott som oförändrade... Men, burken i övrigt känns mycket snabb o rapp i övrigt, så diskarna bidrar kanske. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Vilken version av TRS har ni? | Dson | Trainz - Allmänt om Trainz | 12 | 2004-02-29 21:39 |
Hur ser jag vilken version jag har? | andreasrosen | Trainz - Allmänt om Trainz | 5 | 2003-12-30 08:46 |
Någon som vet vilken X1x?? | prymikom | Lokaltrafik | 7 | 2003-10-24 07:42 |
Vilken är den bästa originalrutten i MSTS? | Rogge | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 17 | 2003-03-14 20:29 |
Vilken sida hämtar ni downloads till Trainz!! | vfp420b | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2002-09-25 19:21 |