![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Hej Pierre
![]() Du har min förståelse när du blir trött på allt (censur) tjafs om tillstånd om dittan och dattan. Men var snäll ![]() efter en viss tid,månader,veckor,dagar,timmar,minuter och dessa sekunder som också ska inräknas,hehe ![]() ![]() Du har inspererat (hmm nog felstavat men ni förstår) ![]() många här på forumet och hjälpt till att lösa problem osv.... Men det skadar inte att du tar en "paus". En liten fundering: Hade jag gjort ett lok eller vagn hade jag gjort det för att vore roligt och delat med mig till alla andra som uppskattat mitt verk. Det enda kravet jag skulle ställa,att det var jag som gjort loket eller vagnen eller annat skulle det i stå readmefilen. Vid till exempel ommålning eller annan ändring. Önskar dig Pierre lycka till och varmt välkomen tillbaka in future ![]() Mvh bengt |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
lei av MSTS ?? [Har alla tröttnat på MSTS?] | Avslutat konto | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 13 | 2003-06-18 00:10 |
Har tröttnat på MSTS | Jonte | Off-topic | 7 | 2002-07-22 16:46 |