![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
hej
![]() Jag håller ju på med en "Svensk" version av rutten. Frågan är bara hur ja ska göra. Stolpar är utsatt efter hela rutten nu (30 mil) Men rutten ser väl inte så Svensk ut igentligen. Provade att sätta ut några bondgårdar och åkrar, men jag är tveksam, om de hjälper.[B)] Här i vart fall några bilder på hur de blev. ![]() Lägg märke till hur bra signalerna syns på långt avstånd, en ny "uppfinning" från USA [ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hawk ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Några blandade bilder från Nässjö | vfp420b | Tågbilder | 2 | 2005-01-29 20:52 |
Begränsningar i en rutt | Perre | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2004-12-18 13:17 |
Bilder från Märsta samt Arlanda | Dson | Off-topic | 8 | 2004-04-20 15:54 |
rutt från train-sim.com, funkar inte, varför? | fregge | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-04-12 11:41 |
Trevlig liten sak(bilder från min rutt) | Olaf Lindström | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 0 | 2003-01-19 16:47 |