![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Hej!
Själv har jag just varit en vecka nere i Bergkvara, Dalskärs Camping med moppe och husvagn!(40mil dit o tillbaka ![]() Trevligt ställe som verkligen rekommenderas till alla campare! Den 8:de Juli ska jag åka till London och bo vid tunnelbanestationen "Earl's Court"![ ![]() ![]() MVH: Olaf "vr98olli" Lindström ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Jag ska dels åka till Stockholm 2 veckor (jag åker nu på Onsdag) och ska träffa lite kompisar, samt ska bo ute vid min mormor och morfars sommarstuga vid Dalarö. Sedan åker jag ner till Skara Sommarland och ska bo i stuga där 2 nätter.
Efter det bär det upp till Sandviken, för att bo här ett tag. Nåra dar senare åker jag upp med bil till Umeå, där jag ska bo i stuga en vecka vid Rikleå. Sedan åker jag ner till Sandviken igen, och sen ut till Åland. Sen börjar skolan strax efter det[V] Hoppas alla får en riktigt trevlig sommar år 2004! MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE Turn on your headlights If you don't like what you see - Turn them off! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Ser trevligt ut Fredrik
![]() Själv ska jag till Stockholm nån gång i Juli, och då är även min födelsedag. Sen ska jag till Öland och hälsa på min kusin[ ![]() ![]() ![]() ![]() M.V.H Tobias år 2004! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]() ![]() Sticker hit på Måndag och ska va där tre veckor ![]() Nästan som Mallorca Fredrik ![]() Kungsholmen - Karlskrona skärgård //MVH John Member of Swedish Sea Cadet Corps På utbildning men sjövärnskåren 28/6-16/7 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Åker till Arlanda på torsdag med sjonas, Dson och kanske JSON (om han vill hänga me) för att fota OS-planet. Sen så åker vi in till Stockholm och vänder upp och ner på hela staden.
![]() ![]() ![]() /Mohammad, VD på CT Inc. http://w1.500.telia.com/~u50025334/ ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Själv så ska jag jobba hela sommaren, har däremot lagt in om semester i höst istället vid 2 olika tillfällen.[8D]
MVH Bengt L. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Jag skall till Bulgarien en vecka, Stockholm 2 veckor, varit i Malmö 1 vecka nyligen.
MvH. Mson ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Senior Member
|
![]()
jag ska till byske på camping men vet ej när
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Trevligt Fredrik! Har själv varit på samma ställe, då bodde jag på Hotellet "Golf Garden" (tror det hette så). MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE Turn on your headlights If you don't like what you see - Turn them off! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Karlskrona är förvörigt en härlig stad enligt mig! Lite avsides i järnvägsammanhang kanske men fin i sig! ![]() MVH: Olaf "vr98olli" Lindström ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]() Citat:
Vår lilla ö snäppet värre ![]() //MVH John Member of Swedish Sea Cadet Corps På utbildning men sjövärnskåren 28/6-16/7 |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Jag tillsammans med min fru skall åka till vårt landställe 1,5mil utanför Nora. I Nora finns veteranjärnväg där, och jag åker dit nångång och kollar.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem
|
![]()
Jag ska åka Inlandsbanan med Mson.
![]() Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Avregistrerad
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Själv har man precis kommit hem från sin semester
![]() 1vecka i Turkiet-Kusadasi. Vart ganska kul dära men visst saknar man forumet ![]() Med vänliga hälsningar Rodi |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Geting Sommar! | Mson | Off-topic | 6 | 2004-08-16 13:39 |
Skulle vilja veta vart man kan ladda ner UL X10? | DJ Clinton | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 5 | 2004-01-10 22:09 |
Vart är CD-keyn?? | Crille79 | Trainz - Allmänt om Trainz | 16 | 2004-01-09 07:15 |
Vart finns SJ X14 Version 2? | Joel | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2004-01-08 20:17 |
Vart kan man hitta bilder från spel? | swejack | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 2003-12-02 19:37 |