![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 |
Junior Member
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Då funkar inte den banan alls eller? Problemen kom när jag la in den banan. Först alla trainsets som fattas, men det var visst normalt och lösning fanns. Men det här är skumt. Jag har testat lite nu och det är inte alltid det blir skicka/skicka inte. Det dumma är att installationsfilen som man kan ladda ner inte går att öppna. Så jag vet inte om vissa saker kanske hamnat galet. När jag la in banan så kikade jag hur dom andra rutterna var uppbyggda.
Sen är det konstigt att jag har problem att köra den i vinteläge. Det är fler rutter som är dåliga på vintern men eftersom det är jag som micklat nu så kan det ju vara jag som lagt någonting fel. Sen verkar en tall vara borta också. Iaf på hösten. Sommarbanan funkar bra. Men iaf,, om någon sitter på en readme till rutten så läser jag den gärna. |
![]() |
![]() |