![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Hej!
Jag är ledsen att medela det men allt måste ha ett slut! Olis AB är väl bolaget som kan kännetecknas som: "Bolaget som var med från början och inte växte till något större än ett halvt om halvt familjeföretag".[B)] Det är tidsbristen som knackar på dörren till bolaget och jag måste priorietera msts-akuten och mitt liv utanför datorn![:X][|)] -- OBSERVERA!!! -- JAG ÄR LEDSEN FÖR ATT JAG EJ HINNER GÖRA KLART DE/DEN HEMSIDA(ORNA) SOM JAG EJ GJORT KLART! DET RÅDER TIDSBRIST OCH JAG HAR EJ NÅGON FRITID ÖVER FÖR SÅDANA SAKER![V] -- SLUT PÅ OBSERVERA!!! -- Auktionen kommer att pågå fram t.o.m. Fredag (30/4) klockan 18:00.(internationella grilldagen! ![]() ![]() ![]() Startbudet ligger på: 2 Miljoner VSEK. I köpet ingår; - ALLA BLUE-X VAGNAR och loket - Alla ej slutförda kontrakt övertas automatiskt - En påbörjad hemsida som är nästan klar till bolaget(kräver html/wysiwyg kunnig person, DOCK!) - Förare och personal ingår även i köpet. INGA löneförändringar åt det negativa hållet får göras! FÖR INFO OM BOLAGET: Olaf_lindstrom@hotmail.*tabort*com min msn och mail. - Mallar och tidtabeller MVH: Olaf "vr98olli" Lindström ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
ntb....bjuder 3,0 miljoner
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Senior Member
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
|
![]() Citat:
ETAB bjuder 3.000.001 VSEK och hoppas på det bästa, och ni andra som bjuder. BJUD INTE 500.000 kronor åt gången är ni snälla. Mvh Mohammad Mafiha, vd för EuropaTåg AB ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]() Citat:
Du kan ju inte precis komma o be om att de ska lägga lägre bud. MVH Erik VD, Railway Transport System www.svttl.se rts@svttl.se |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
NTB......bjuder 3,5 miljon
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Hej!
Jag ville BARA poängtera att om någon lägger ett bud på en krona över det förra så skulle han/hon bli utskrattad i verkligheten! ![]() ![]() ![]() Det är nog lite vad jag tror, kolla traderas gränser exempelvis och ni får se att tillochmed i småsummorna så är det minimi gränser mellan buden![8D] JAG som chef ger bort 75% av auktionens slutsumma till bolaget som jag tyvär aldrig han göra klart hemsida åt!(RTS, mixerboy!!!) Det får bli kompensation och jag ber därav att RTS EJ bjuder på auktionen för att få mer pengar... ![]() MVH: Olaf "vr98olli" Lindström ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Vintern har kommit till KMJ igen! :) | Nicke_123 | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2003-10-23 20:32 |
Sökes: BETATestare av ny aktivitet till NDK 4.03! | Dson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2003-09-30 17:40 |
Nu är min akt. färdig till JBJ | knasen | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 16 | 2003-01-31 13:05 |
ladda ner lok till demon | DV12 | Trainz - Allmänt om Trainz | 7 | 2002-06-03 15:03 |
Auran Paint Shed till msts | Fredrik | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2002-05-30 22:26 |