![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Så Ängelholm är för långt för en som bor i Sundsvall? Då antar jag att även Gävle är för långt för en som bor i Trelleborg? [
![]() Jag har inte kunnat komma på någon av de tidigare TS-dagarna (jo förresten, när första versionen av Trainz demonstrerades på MJ-Hobby i Sthlm, om den räknas), men iom att visningar hela tiden sker på olika platser så får ju fler möjligheten att titta och prova på, även om alla inte kan komma vid alla tillfällen. Jag tycker det är helt rätt sätt att åka runt till olika platser, oavsett om det gäller TS-dagar, båtmässor, SF & Leksaksmässor eller annat. Någon gång ska ni väl lyckas pricka in Göteborg också, då kommer jag. ![]() // Daniel |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Intresset för "gratistexturer"!? :) | Olaf Lindström | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 4 | 2004-08-02 21:58 |
Kan säga att jag har fått tillbaka intresset... | DJTimboy | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2004-06-17 19:19 |
X9 / Finns intresset!? =) | Olaf Lindström | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 8 | 2003-05-21 15:50 |