![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#3 |
STW-member
|
![]()
lan, inget av det där går att använda i TRS... så varför posta det?
JSON har texturen (.tga filen) och opacy mappen (svartvit .bmp) samma storlek? är golvet och alla andra väggar normala? de ser ut att ha en del problem de med. har du mappat texturen så du inte får opacy på ställen du inte tänkt dig? är väggen utochinvänd (om du kan se det)? isåfall har du normal problem, vilket inte snyns i gmax, men i TRS. beskriv gärna lite mer om hur huset är gjort och hur dina texturer ser ut. Tomas ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Bildformat texturer. | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2005-02-08 16:32 |
Nya texturer till FS2004 | Rojje | Off-topic | 0 | 2004-12-20 21:36 |
Ändring av suddiga texturer | Erik Götborg | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 2 | 2004-04-25 12:22 |
Nya texturer till Pass60 | dalchr01 | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 11 | 2003-08-21 20:10 |
Genomskinliga fönster | sibbmark | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 28 | 2003-01-27 18:46 |