![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hej Mats
Det här verkar mycket intressant tycker jag. Skall se om jag kan få ned lite markstruktur runt Kinnekulle där Kinnekullebanan går. Har gått igenom första steget "förberedelser" och laddat ned det som behövs för att komma i gång. Som Janne. Mycket elegant gjort det här!!!! Innan jag fortsätter med nästa steg. Några frågor. 1: Vad menar du med internettingång att för radiomobil skall kunna hämta data automatiskt? Räcker det inte med den jag har och som jag använde då jag tog hem RadioMobile och HOG. Skall det till en extra internettingång? (har bara vanligt smalband) ![]() 2: Texturer: I min mapp World\Custom\ finns inte mappen Ground, bara maps och profiles-mapparna. Skall jag skapa en mapp i Custom men namnet Ground för att det skall bli rätt. Väntar spänt på det tidigare och det nu senare. Hälsningar Kalle Hyllman KAH |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Tutorial realistiska landskap | Hinken | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2004-09-17 16:59 |
Installation av CDP-filer | emges | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 2004-01-27 18:38 |
Svensk addonCD till TRS2004 ! | emges | Trainz - Allmänt om Trainz | 27 | 2003-12-15 11:59 |
Lista över fixar i SP1 till TRS2004 | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2003-11-20 18:20 |