![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Hej!!
Ja du Clinton, det var en bra gissning, men den var tyvärr fel. Tokyo - Hakone har jag lagt på hyllan, så den blir det inget av. Men denna som dessa bilder kommer ifrån skall jag kämpa med för att få färdig. Har kommit en bit på väg.....Mer säger jag inte. MVH Kenneth PS Landskapet? Var är vi? Detta kan väl vara en "På Spåret Tävling" med äran som pris. Äran är lika med fler bilder. DS |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Fiktiv Skånerutt uppdat 21/6 2004 | knebert | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 34 | 2006-06-02 06:01 |
Lok i Trelleborg uppdat 23/6 med namn | knebert | Off-topic | 8 | 2004-06-25 10:59 |
Aktiviter KMJ 3.0 uppdat. 031222 Till admin | knebert | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 10 | 2003-12-22 19:15 |