![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2002
|
![]()
Hej på er!
Kul att bilderna uppskattades! ![]() ![]() ![]() Planet ifråga är freeware från Project Open Sky. http://www.projectopensky.com Nicke_123: Jag har ingen kunskap om "Custom plan", men jag jag ska kika på det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Så snygga bilder och så bra grafik... Även att den kan landa i Sverige
![]() Tänkte köpa det snarast ![]() (Så kanske ni kan se bättre skärmdumper ![]() ![]() ![]() ![]() Senast redigerad av Crippan den 2005-04-24 klockan 13:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Mycket snygga bilder på flygningen
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Hur gör man för att få det att funka med AI Route? Alltså jag har ladda ner ett sådant tillägg med linjer för en väldigt stor del av världen. Jag har lagt in dem med TTtools-programmet, men sedan när jag ska flyga så syns det inte några nya plan. Jag kanske har missat något?
MVH Fredrik |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
FS2004 och addon FSMetar (bilder) | Rojje | Off-topic | 11 | 2005-02-22 15:09 |
Lite nya bilder från L-S | Balder | Landskapsdesign - Trainz | 5 | 2005-02-19 19:20 |
Lite blandade bilder med nya kameran... | Olaf Lindström | Off-topic | 1 | 2005-01-29 19:21 |
Funderingar kring ruttbygge och lite bilder | Daniel R | Landskapsdesign - Trainz | 5 | 2003-07-26 09:58 |
Lite Bilder på X1! | Dson | Off-topic | 1 | 2003-04-23 20:47 |