![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#31 |
Senior Member
Reg.datum: Apr 2003
|
![]()
När jag trycker på install.bat kommer samma ruta tillbaka hela tiden varför.
|
![]() |
![]() |
#32 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2003
|
![]()
install.bat ?
prova med y3_install.exe så går det bättre |
![]() |
![]() |
#33 |
Junior Member
|
![]()
Hej alle !
Jeg har nedlastet Y3.zip och Y3z01.zip og zipgenius er installeret.. men jeg kan inte få filerne utpakket.. den kommer med en crc fel [?] [8] Er der inte nogen som kan pakka den i vänliga winzip ? [8][?] Eller hur skal jeg göra [?] Hej från Danmark Dennis, Tågmester DSB Dennis Desezar Tågmester DSB |
![]() |
![]() |
#34 |
Lokförare
|
![]()
hallå!
hmmm är lite lessen i ögat ![]() Mvh//Christoffer...snart e jag oxå lokförare!! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Medlem
|
![]()
Hej Mulle
du behöver Zipgenius hämtas här http://www.zipgenius.it/intweb/index.asp och är gratis till skillnad från winzip Obs du måste starta Zipgenius först och därefter öppna filerna i programmet, då winzip ligger som default packningsprogram. om du har en "stor" brevlåda kan jag sända zipfiler till dig men totalen ligger på ca 13Mbyte |
![]() |
![]() |
#36 |
Medlem
|
![]()
Prova med att strunta i crc felet och se vad som händer
|
![]() |
![]() |
#37 |
Lokförare
|
![]()
tjena pussgurkan!!...
jag har zipgenius installerat!!...(=...men det funkar likförb***at inte...)=...hmmm jag vet inte hur mkt hotmail kan ta emot!![?] Mvh//Christoffer....snart är jag oxå lokförare ![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Medlem
|
![]()
Man kan få crc fel ibland, brukar hända om brandväggen är aktiv. Det är bara å ta bort filen och ladda hem den igen och hoppas att det funkar.
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Junior Member
|
![]()
Det fungere inte !! Jeg kan inte pakke den ut.. Jeg har nedlastet filerne igen uten firewall
Den skriver : inputfile does not exsist Dennis Desezar Tågmester DSB |
![]() |
![]() |
#40 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() ![]() Hej Jag tog mej friheten att skicka både "x9-version3" och "Y3-kamelen" som hela exefiler till Fredrik, så dom kommer upp här på e-buzz. Båda tågen kommer att användas i aktiviteter till nya KMJ v.3 ![]() Hawk ![]() |
![]() |
![]() |
#41 |
Medlem
|
![]()
Helt ok
även jag har skickat filerna men något har gått fel ? då de ännu inte kommit upp Jag håller på och snittsar på min hemsida och har gått tillbaka till Winzip då det verkar mer stabilt inga crc errors eller annat strul återkommer med info då denna ligger uppe igen. PS sänd gärna en mail till mig direkt om ni har frågor eller önskemål det är bara nyttigt att få synpunkter coh ideer från alla |
![]() |
![]() |
#42 |
Medlem
|
![]()
[
![]() ![]() ![]() ![]() Hallå i Hålet Håller på med en uppdatering av Caben till Y3 ![]() Bilder på hytten önskas PS Reginan är inte nerlaggd den ligger bara på is just nu [:I][:I] HG och MG under konstruktion [8)][8)][8)] passview på x9 under projektering [ ![]() ![]() hemsida under konstruktion [8][8][8] |
![]() |
![]() |
#43 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Både Hg OCH Mg?!?!? Jo man tackar [
![]() En gång för längesedan, när tågintresset just vaknat, lyckades jag faktiskt få se samtliga 6 Mg-lok som fortfarande var i drift. [8D] / Dalle [u]Sävenäs 1981</u> MG 608 (och till vänster skymtar 620) Mg 609, 616, 618 och 610 |
![]() |
![]() |
#44 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
Vilken hytt är det du färbätrar där? Jag tycker nämligen att denna inte liknar y3 "ännu"! ![]() ![]() Olaf Lindström, Olis |
|
![]() |
![]() |
#45 |
Medlem
|
![]()
?????
Den enda bild jag hittat av hytten ser ut så här ![]() månne har du fler Olli ? |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
VHJ, klar som beta, med reservation !! | maed1 | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 8 | 2003-09-17 23:03 |
Så där då var B10:an klar för release! | sjonas | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 3 | 2003-06-23 16:43 |
X10 är klar!! | leoj | Trainz - Allmänt om Trainz | 13 | 2003-03-08 14:04 |
Vinter rutt klar! | Tomas | Trainz - Allmänt om Trainz | 35 | 2002-12-09 22:02 |
Nu är min aktivitet klar | Trigger | Off-topic | 3 | 2002-10-20 20:05 |