![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Tack!
Jag har målat om en Kiha hytt nu, som jag tycker blev bättre än att använda orginalet. Tänkte måla boggie och kopplen svarta och ta bort fönstret i dörren mellan hytt och pass. utrymmet. Sen är dom nog klara att släppas!???? Jag har målat en grön C13, utöver Micke´s blå C14. Båda vagnarna har fått modifierad Kiha hytt, nytt ljud (series2000), load/unload, annan inredning, räcken, nummer och nått som ska likna en tyfon. C14 har också fått den vita linjen vid taket! Jag har gjort 6 consist för att få varierad trafik. 1 tåg med 8 vagnar av varje, 1 tåg med 6 vagnar av varje och 2 tåg med blandade vagnar. Tror jag ska lägga in Surköping igen och köra dom där! ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
|