![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Hej, har du provat senaste versionen av flygsimulatorn? I sådana fall vill jag ha lite kommentarer och tyckande. Själv så äger jag alla versionerna till PC och även en version till gamla hederliga Amigan. Förr så flög jag väldigt mycket och använde Squawkbox. Nu blir det mest flygande i onlinespelet ww2 online där vi, på tyskarnas sida krigar mot engelska Hurrycanes, spits och annat roligt. Kanske jag har jobb för dig framöver när det gäller hemsida, vi får se.
/Pursche ![]() Lokförare på riktigt |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Behöver hjälp med skalan. | Bengan | Landskapsdesign - Trainz | 19 | 2004-10-06 12:58 |
Någon som har tips om någon ratt?? | prymikom | Off-topic | 1 | 2003-12-22 19:58 |
Någon som kan programmera?? | Macley | Off-topic | 9 | 2003-05-21 16:41 |
Behöver någon serverutrymme för sina MSTS alster? | JenzA | Off-topic | 5 | 2003-01-17 12:44 |
Någon som diggar bilspel? | GT | Off-topic | 5 | 2003-01-06 19:49 |