![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej alla!
ÄR SUGEN PÅ ATT MÅLA OM LITE GODSVAGNAR TILL SVENSKA MODELLER. HUR GÖR MAN? JAG KAN NAVÄNDA TGATOOL. MEN HUR FÅR MAN TEX EN VAGN ATT HETA VOLVO NÄR MAN HAR MÅLAT OM DEN. VAR SKALL MAN ÄNDRA OCHSÅ VIDARE? FINNS DET NÅGON SOM KAN GE MEJ BRA TIPS PÅ DETTA? HÄLSNINGAR KENNETH |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej knebert!
Har gjort en guide som visar hur man byter namn på ett tåg, lok eller vagn. Guiden är skickad till MSTS-akuten. Kommer finnas här: http://www.msts-akuten.com/ ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
#3 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
jag ska lägga upp guiden inom några dar![8D]
--------------- Hälsningar: VD, Olaf Lindström VGC-IC Koncernen |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Tck så hemskt mycket för hjälpen. Det är skönt med sådan "support"!!
Hälsn Kenneth |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
vet [Hur installera grafikkort på bärbar dator?] | loffe | Off-topic | 0 | 2003-03-17 22:12 |
Hjälp! [Hur bygger jag en rutt] | kritse | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 30 | 2003-01-23 20:14 |
Tunnelbanerutt [Hur komma igång] | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 15 | 2002-11-07 15:07 |
Hjälp! [Hur installera Rc och Pass80?] | niofem | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 9 | 2002-10-28 23:38 |
Hjälp! [Hur lägga in medelanderutor i AE? | niofem | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2002-10-16 19:59 |