| 

| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. | 

| 
	|||||||
| 
		 | 
	Ämnesverktyg | Visningsalternativ | 
| 

| 
		#14 | 
| 

Medlem 

Reg.datum: Nov 2002 

| 

Hej TuffTuff. 

Den största av 6 modeller är på drygt 6000 polyoner. Fast sätter man sig ned så går det säkert att hitta en hel del som man kan ta bort. Det får ju vara max 10000 enl. rek. från Trainz. Det går fint att köra flera vagnar samtidigt. Har ingen kraftfull dator, med det funkar. Kanske kan du visa mig lite om Ångloksbygge framöver? Skulle vara kul att få igång Stephenson Rocket som jag börjat på. Fast jag såg att den kanske redan finns att ta hem. Har du någon själv i dina gömmor? ![]() Hälsningar LokKalle KAH  | 
| 
		 | 

| 

| 

Liknande ämnen
		 | 
	||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg | 
| Ritningar till T46? | LLJ | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2005-01-21 14:18 | 
| !!! Varning till er som fotar i Stockholms T-bana | Kvarne | Off-topic | 44 | 2003-08-07 19:04 | 
| Konvertera från Trainz till MSTS, går det? | Pierre | Off-topic | 8 | 2003-03-04 23:18 | 
| Nu är min akt. färdig till JBJ | knasen | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 16 | 2003-01-31 14:05 | 
| Länk till div. ritningar. godsvagnar | Bengan | Off-topic | 0 | 2003-01-20 14:59 |