![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Varför ska ni med modem hela tiden tjata om att det inte går att ladda hem? Jag menar, du Ollis sitter ju och skriver säkert 15-20 inlägg om dagen.
Ladda hem Download Accelerator Plus från download.com Ladda ner en bit i taget, 5-6 MB om dagen kanske! Under den tiden du är uppkopplad på internet dagligen kommer du kunna ladda ner under den tiden, eller hur? Så kommer du få hem rutten efter ett tag, annars får du väl be Hawk bränna rutten mot en tia eller så. Klart det kommer kräva mera FPS. Tycker det ser ut så i alla fall, med ogräs osv. Men du skulle ju ändå få ny dator? Så be farsan sprinha ner och köpa en fort som attan innan Hawk lägger ut KMJ-route-v.2.5! [8D] Eller hur? ![]() Med vänlig hälsning Pson ![]() X 2000 - Kungen av sveriges järnvägar. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Trainz Downloader Pro, nytt version | jelte | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2004-06-06 17:13 |
Vilken version av TRS har ni? | Dson | Trainz - Allmänt om Trainz | 12 | 2004-02-29 21:39 |
Hur ser jag vilken version jag har? | andreasrosen | Trainz - Allmänt om Trainz | 5 | 2003-12-30 08:46 |
X2000 (Chinese version) for download | tang | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 17 | 2003-01-01 21:24 |
Ue 995 Version 2... | Joel | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2002-06-18 20:01 |