![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Jag håller på med en svensk rutt, men bilatna kör på vänster sida av vägen trots att jag använder de svenska vägarna som STW har gjort. Kan man på något sätt få trafiken över på rätt sida? Det kan ju tänkas att rutten ska vara från tiden före högertrafikomläggningen, men då blit bommarnas placering i halvbommsanläggningen lite suspekt...[?][?][?]
|
![]() |
|
![]() |
#2 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
När du satte igång att bygga rutten tror jag du råkade välja England som "region" och då blir det vänstertrafik.
Testa att ändra inställningarna till rutten till USA för region så ska bilarna köra på rätt sida. /Fredrik Forumvärd |
![]() |
![]() |
#3 |
STW-member
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Jag har inte skaffat UTC än så jag får väl leva med problemet till dess att plånboken åker fram. Kan man köra SP3 gjorda rutter i UTC??
|
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
ka, du kan köra landskap som är gjorda med sp3 i UTC...
...det är bara bra om man undviker saker som är gjorda för v. 1.0, man får en massa felmeddelanden[xx(] ![]() ![]() /Leoj besök gärna: www.geocites.com/trainz_page ************************************** allt kan misstolkas bara man är tillräkligt dum... |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Nu har jag skaffat UTC så bu är jag med i matchen igen!!
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Medverkande creators till Svenska Tåg 2005 | Tomas | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 2004-12-01 00:00 |
En lösning även för svenska ruttbyggen? | marcusjm | Trainz - Allmänt om Trainz | 10 | 2004-11-29 21:04 |
Engelska-arbete med typiskt svenska saker. | Pson | Off-topic | 3 | 2003-12-10 17:21 |
Uppdatering av MSTS På Svenska! | Rogge | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2003-02-18 19:32 |
STW presenterar - Svenska järnvägsövergångar | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2002-05-22 11:05 |