![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Tack för denna uppdatering.
Jag tror bestämt att det bästa är att separera dom olika städerna så det blir två olika rutter. Hoppas någon lyckas med det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Tack för din fina Jönköpingsbanan.
![]() Jag föreslår att du satsar den här banan och skippa Stockholm. Bygg gärna till Falköping och det är trevlig station. ![]()
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2024-12-29 klockan 21:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]()
Jag tror inte jag kommer bygga vidare så länge det tar flera minuter varje gång man ska spara en ändring. Det blir för jobbigt.
Om någon är intresserad av att försöka "separera" delarna i rutten, dvs radera hela Stockholm i Jönköpingsbanan och vice versa så får ni gärna försöka. För mig kraschar editorn hela tiden när jag raderar större områden. Hur är det för dig Totte som ju också har en stor rutt, tar det också lång tid att spara? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Mina spartider för Thn 2min 18 sek. Bergensbanen 21 sek. Jönköpingsbanen 1 min 25 sek. Jag kanske kan prova med att separera din rutt. My PC: Asus AMD Rysen 7 6800H with Radeon Graphics NVIDIA GeForce RTX 3070 Ti Laptop GPU GDDR6 @ 8GB (256 bits)
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2025-01-05 klockan 16:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Antar att det är tiderna för att spara spårrelaterade ändringar (Tracks.bin)? Det är ändå väldigt lång tid, man vill ju spara ofta. Undrar om det går att snabba upp det på nåt sätt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
|
![]()
Nu tog jag bort Stockholm. Spartid blev 10-15sek.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Hedersmedlem
|
![]()
Inte bara spår, det är även signalerna och bommar är med i.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
rw-rutter |
|
|