![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2011
|
![]()
Hei! Lenge siden sist.
Det er en bruker som kaller seg for Spikee1975 på Dovetail Games forum som prøver å få Bergensbanen til å fungere i 64-bit. Har så langt funnet ut at ruten i seg selv ikke er problemet, men en eller annen gjenstand (Assets). Jeg lagde først en tråd på Dovetail Games forum angående fargen på terrenget langt unna spilleren, men det gikk over til å få Bergensbanen til å fungere i 64-bit i stedet, hehe. Legger ved link til tråden: https://forums.dovetailgames.com/thr...-norway.81703/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
|
![]()
HURRA!!!
Nu fungerar Bergensbanen med 64 bit. ![]() Orsaken var Trackrule från Hönefoss till Roa som inte finns, så jag bytte spår hela rutten Hönefoss till Roa till rätt trackrule. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Härligt att du hitta felet, blir sådan skillnad att köra med 64bit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Hurra!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Hei.
Prøvde å lage en standard scenario på Bergensbanen her om dagen. Startet i spor 1 på Ål stasjon og skulle til Vikersund. Når jeg valgte neste destinasjon Vikersund krasjet spillet og jeg fikk ikke lastet inn Bergensbanen på nytt. Virker som om det er et problem i Hønefoss for når jeg endret destinasjon til Hønefoss krasjet spillet også. Velger jeg en destinasjon før Hønefoss, for eksempel Flå, så går det fint. Dette er i 64-bit på seneste versjon av Bergensbanen. Hva kan være feil tror du? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Jag har också samma problem som du. Prova med 32-bit och skapa Standard Scenarion med 32-bit och sen köra tåget med 64-bit. Lycka till! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
rw-rutter |
|
|